понеділок, 14 грудня 2020 р.

Тема " Різдвяні листівки"

 

Тема " Різдвяні листівки"

 Вищий рівень навчання продовжуэ роботу над Темою "Різдвяна листівка" (14.12.2020р.)

Мета:

- навчальна: удосконалювати навички роботи з фарбою; сприяти поглибленню знань про українське та світове мистецтво;    

- розвивальна: розвивати творчу уяву, образне мислення, фантазію;

- виховна: виховувати почуття патріотизму, громадянську свідомість та активну життєву позицію, охайність, старанність, почуття прекрасного, терпіння.

Тип заняття: комбіноване.

Методи навчання:

Метод проблемного викладу: педагог до викладу матеріалу ставить проблему, формулює пізнавальне завдання на основі різних джерел і засобів; учні не тільки сприймають, усвідомлюють і запам’ятовують готову інформацію, але й стежать за логікою доказів, за рухом думки педагога.

Частково-пошуковий, або евристичний, метод: полягає в організації активного пошуку рішення висунутих у навчанні (або сформульованих самостійно) пізнавальних завдань; процес мислення набуває продуктивного характеру: процес мислення поетапно направляється й контролюється педагогом.

Дослідницький метод: завдання, які виконуються з використанням дослідницького методу, повинні містити в собі всі елементи самостійного дослідницького процесу (постановку завдання, обґрунтування, припущення, пошук відповідних джерел необхідної інформації, процес рішення завдання).

Матеріали та інструменти: мольберти, холсти, пензлі, фарби,

Обладнання: зразок готового виробу, мультимедійне обладнання

Правила техніки безпеки: не размахувати інструментами, щоб не поранити себе та сусіда; не вставати без дозволу вчителя

Масовий випуск поштових карток, як їх називали, розпочався 1869 року, після того як австрійський економіст Е. Герман опублікував у Відні розрахунки, які показали, що третина листів не містить секретної інформації, отже, ця частина цілком могла б пересилатися без конвертів. Нововведення Австро-Угорської імперії миттєво оцінили в багатьох країнах.

У Франції та Німеччині листівки стали випускатися 1870-го, в Англії, Швейцарії – 1871-го, у Росії – 1872 року. Тоді ж з’явилися і філокартисти – колекціонери листівок. А через 25–30 років, на зламі XIX–XX століть, це захоплення стало у світі повальним.

До 1880 року поштою надсилалося понад 11,5 мільйона карток Листоноші були завантажені і попереджали: «Не відкладайте відправку листівок до самого Різдва».

Спочатку на листівках зображував Ісус Христос в яслах або ангел із зіркою в руках. Потім в оформленні стали використовуватися мотиви старих традиційних для Англії різдвяних звичаїв: вільшанка, гілки плюща або омели, гілочка вересу, перевита стрічками. Пізніше на листівках з'явилися зображення Санта-Клауса і довільні композиції з квітів, гілок і ялинкових прикрас.

 

                                                                    






 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської