четвер, 7 квітня 2022 р.

07.04.2022р. Група №1 основний рівень навчання працює над темою. Тема: "Пасхальна листівка"

Мета навчальна: удосконалювати навички роботи з фарбою; сприяти поглибленню знань про українське та світове мистецтво; розвивальна: розвивати творчу уяву, образне мислення, фантазію; виховна: виховувати почуття патріотизму, громадянську свідомість та активну життєву позицію, охайність, старанність, почуття прекрасного, терпіння. Методи навчання: Частково-пошуковий, або евристичний, метод: полягає в організації активного пошуку рішення висунутих у навчанні (або сформульованих самостійно) пізнавальних завдань; процес мислення набуває продуктивного характеру: процес мислення поетапно направляється й контролюється педагогом. Дослідницький метод: завдання, які виконуються з використанням дослідницького методу, повинні містити в собі всі елементи самостійного дослідницького процесу (постановку завдання, обґрунтування, припущення, пошук відповідних джерел необхідної інформації, процес рішення завдання). Матеріали та інструменти: мольберти, холсти, пензлі, фарби. Пропоную згадати: 1.Які фарби використовуються для виготовлення макету листівки? (акварельні, актирові, олійні) 2.По якій поверхні здійснюється виконання листівки? (холст, дизайнерський папір) 3.Які пензлі найкращі для виконання макети листівки? (акрилові) 4.Яким сюжетам були присвячені перші листівки з циклу Пасхальних свят? 5.Чим відрізняється листівка від інших технік живопису? (матеріалами та технологією.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської