четвер, 4 листопада 2021 р.

04.11.2021р. Група №2 вищий рівень навчання починає роботу над темою. Тема заняття: Декоративний розпис посуду.

Мета: навчальна: опанування основними принципами моделювання інтер’єрів різного функціонального призначення, розвиток уявлень про історичні та сучасні стилі інтер’єрного розпису посуду, пізнання еволюції інтер’єру відповідно до розвитку цивілізації; розвивальна: обґрунтувати значення техніки розпису посуду для опанування основними принципами моделювання інтер’єрів різного функціонального призначення; виховна: виховувати почуття патріотизму, громадянську свідомість та активну життєву позицію, охайність, старанність, почуття прекрасного, терпіння. Тип заняття: комбіноване. Матеріали та інструменти: акрил, пензлі, папір, білий картон, вода, ганчірки. Обладнання: зразок готового виробу, мультимедійне обладнання. Правила техніки безпеки: не розмахувати інструментами, щоб не поранити себе та сусіда; не вставати без дозволу вчителя. Хід заняття: І. Організаційний момент (Привітання. Перевірка присутності гуртківців на занятті, готовності робочих місць до заняття). ІІ. Оголошення теми і мети заняття. Учитель: Сьогодні ми вивчатимемо становлення і розвитку техніки розпису посуду як засобу підсилення виразності в інтер’єрі. Інтер’єр – це організований простір, який уважається не тільки невід’ємною частиною архітектури, а й її першоосновою. Інтер’єр – це архітектурно-художнє оформлення внутрішнього простору, яке забезпечує людині найсприятливіші умови життєдіяльності, це взаєморозташування функціональних та декоративних елементів у приміщенні. Для проектування розпису посуду як елементу інтер’єру необхідно володіти процесом створення цілого з окремих елементів, використовуючи архітектурно-естетичні засоби. Формування інтер’єрних просторів відбувається під дією наступних факторів: 1) функціональне призначення – проектування інтер’єру починається з визначення призначення приміщення, окреслення функцій, які це приміщення повинно виконувати у загальній планувальній структурі всієї архітектурної споруди чи її частини; 2) предметне наповнення – від функціонального призначення залежить зонування приміщення і наповнення відповідними меблями, обладнанням та елементами інженерних комунікацій, при цьому враховують ергономічні вимоги; 3) стилістика – стиль, або стилізація, – узагальнений образ художньо-унітарної виразності, зумовлений єдністю формотворних засобів; стилі бувають: географічні (єгипетський, римський, мавританський тощо), історичні (романський, готичний, бароко тощо), сучасні (урбанізм, лофт, футуризм тощо); 4) окрім стильового усвідомлення предметного наповнення, засобами творення інтер’єру є світло (штучне або природне), колір, оздоблювальні матеріали. ІІІ. Актуалізація опорних знань. Пропоную згадати: 1. Які фарби використовуються для розпису посуду? (переважно акрилові фарби) 2. По якій поверхні найкраще здійснювати розпису посуду? 3. Які пензлі найкращі для розпису посуду акриловими фарбами? (синтетичні) 4. Чим відрізняється розпис від інших технік декорування посуду? (матеріалами та технологією)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської