четвер, 5 листопада 2020 р.

Тема: "Графіка"

 

 Тема: "Графіка"

Мета:

  навчальна: удосконалювати навички роботи з фарбою; сприяти поглибленню знань про  українське та світове мистецтво;    

-    розвивальна: розвивати творчу уяву, образне мислення, фантазію;

виховна: виховувати почуття патріотизму, громадянську свідомість та активну життєву позицію, охайність, старанність, почуття прекрасного, терпіння.

Тип заняття: комбіноване.

Методи навчання:

Метод проблемного викладу: педагог до викладу матеріалу ставить проблему, формулює пізнавальне завдання на основі різних джерел і засобів; учні не тільки сприймають, усвідомлюють і запам’ятовують готову інформацію, але й стежать за логікою доказів, за рухом думки педагога.

Частково-пошуковий, або евристичний, метод: полягає в організації активного пошуку рішення висунутих у навчанні (або сформульованих самостійно) пізнавальних завдань; процес мислення набуває продуктивного характеру: процес мислення поетапно направляється й контролюється педагогом.

Дослідницький метод: завдання, які виконуються з використанням дослідницького методу, повинні містити в собі всі елементи самостійного дослідницького процесу (постановку завдання, обґрунтування, припущення, пошук відповідних джерел необхідної інформації, процес рішення завдання).

Матеріали та інструменти:  папір, туш, лінери, пензлі

Правила техніки безпеки:  не размахувати інструментами, щоб не поранити себе та сусіда; не вставати без дозволу вчителя




 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської

Майстер клас. Тема: "Живопис без допомоги пензлів", робота Наталії Шафранської