Тема: "Графіка"
Мета:
- навчальна: удосконалювати навички роботи з фарбою; сприяти поглибленню знань про українське та світове мистецтво;
- розвивальна: розвивати творчу уяву, образне мислення, фантазію;
- виховна: виховувати почуття патріотизму, громадянську свідомість та активну життєву позицію, охайність, старанність, почуття прекрасного, терпіння.
Тип заняття: комбіноване.
Методи навчання:
Метод проблемного викладу: педагог до викладу матеріалу ставить проблему, формулює пізнавальне завдання на основі різних джерел і засобів; учні не тільки сприймають, усвідомлюють і запам’ятовують готову інформацію, але й стежать за логікою доказів, за рухом думки педагога.
Частково-пошуковий, або евристичний, метод: полягає в організації активного пошуку рішення висунутих у навчанні (або сформульованих самостійно) пізнавальних завдань; процес мислення набуває продуктивного характеру: процес мислення поетапно направляється й контролюється педагогом.
Дослідницький метод: завдання, які виконуються з використанням дослідницького методу, повинні містити в собі всі елементи самостійного дослідницького процесу (постановку завдання, обґрунтування, припущення, пошук відповідних джерел необхідної інформації, процес рішення завдання).
Матеріали та інструменти: папір, туш, лінери, пензлі
Правила техніки безпеки: не размахувати інструментами, щоб не поранити себе та сусіда; не вставати без дозволу вчителя
Немає коментарів:
Дописати коментар